Sådan bestiller I
Bookingprocessen
hos Nyhavn Rejser
Nyhavn Rejser udarbejder ikke tilbud, før vi har talt sammen, da det er nødvendigt at vi kender jeres ønsker, behov og forventninger. Det er jeres sikkerhed for, at rejseforslaget tager højde for alt det, der er vigtig for jer.
1. Kontakt os
De rejseforslag og ruter, I ser her på hjemmesiden, er kun forslag. Alle rejser tilpasses jeres ønsker. Derfor kan I ikke købe online, men kun efter at have talt med en rejserådgiver.
Ring til os eller kig forbi os på Folke Bernadottes Allé 7 (bestil gerne tid, så du ved, at en rejserådgiver er ledig). Eller benyt kontaktformularen (den gule knap til højre). Så bliver I ringet op af en rejserådgiver, så I sammen kan gennemgå jeres ønsker.
2. Sammen gennemgår vi jeres ønsker og behov
Vores rejserådgivere har den dybdegående viden, der kræves for at gøre jeres rejsedrømme til virkelighed. De kan besvare jeres spørgsmål, komme med forslag og gode råd, der passer til jeres ønsker og budget.
3. Udarbejdelse af personlig rejseplan
Jeres rejserådgiver vil nu udarbejde en detaljeret rejseplan baseret på jeres ønsker. I får adgang til den via et personligt rejsesite, som også vil være omdrejningspunkt for alle papirer i det videre forløb. Rejserådgiveren vil besvare alle yderligere spørgsmål, I har, og forfine, indtil I er helt tilfredse.
4. Bekræftelse
Når I er tilfredse med alle elementer i rejsen, sender vi en bekræftelse og en faktura til jeres personlige rejsesite. I skal i første omgang betale et depositum på 30% af rejsens samlede pris.
5. Vi holder kontakten
Når I har bestilt rejsen, kan I finde alle relevante informationer, gode råd og inspiration på jeres personlige rejsesite. Kommer der nye papirer, får i besked i en mail.
Har I spørgsmål, er I til enhver tid velkomne til at ringe til jeres rejserådgiver. Samme rejserådgiver håndterer jeres rejse fra start til slut.